piątek, 2 listopada 2012

Świątecznie:)

Witam wieczorkiem po dość długiej przerwie:)
Chciałam się z wami podzielić moimi nowymi pracami, a że zima już za pasem to czas zacząć wyplatać choinki i dzwonki:)
I oto moje pierwsze, troszkę koślawe, ale pierwsze dzwonki i choinka.
Dzwonki wykonałam wg kursiku Maggi, a choinkę wg kursu Ani Krućko.





Dodatkowo pod moją nieobecność na blogu wykonałam też serduszka, które mają być ozdobą świąteczną:)

 Moi kochani buziaki i słodkich snów, bo jutro znów czas do pracy iść.
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Świątecznie się zrobiło:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace. Świąteczny klimat już czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za bardzo miłe komentarze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby,moglabys zdradzic na czym robiłaś choinke,ze masz dół taki ładny szeroki??

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ozdoby,moglabys zdradzic na czym robiłaś choinke,ze masz dół taki ładny szeroki??

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby,moglabys zdradzic na czym robiłaś choinke,ze masz dół taki ładny szeroki??

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Ci to wyszlo :)) Cudne dzwoneczki :))Choinka swietna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo jak tu już świątecznie.
    Choinka i dzwonki śliczne!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne dzwoneczki, a choinka jak żywa:) Co mi przypomina, że czas się brać za ozdoby świąteczne:) Bardzo dziękuję za wizytę u mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)