Pracowicie

Witajcie:)
Dziękujemy za odwiedziny oraz wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednimi postami.
Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka. Dostałam wyróżnienie od Mroczki 
Mroczka - dziękuje za docenienie mojej pracy:)
 
Dostałam takie oto pytania:
 
1) Jaki masz kolor oczu? PIWNY
2) Wolisz miasto czy wieś? MIASTO
3) Gdzie byś chciała pojechać na wakacje? NAD MORZE
4) Bruneci czy blondyni? BRUNECI
5) Lubisz owoce i warzywa? TAK
6) Czy lubisz gotować? CZASEM
7) Spódnica czy spodnie? SPODNIE
8) Twoja ulubiona muzyka? POP
9) Masz w domu zwierzaka? NIE
 Pytania do nominowanych:

1) Jaki masz kolor oczu?
2) Wolisz miasto czy wieś?
3) Gdzie byś chciała pojechać na wakacje?
4) Bruneci czy blondyni?
5) Lubisz owoce i warzywa?
6) Czy lubisz gotować?
7) Spódnica czy spodnie?
8) Twoja ulubiona muzyka?
9) Masz w domu zwierzaka?
 
Chciałabym nominować:
2. Ewę
6. Dankę
 Dodatkowo powstało parę nowych prac, które chce Wam pokazać.
Gdy Ania Makuch zrobiła swoją pierwszą muszelkę z papierowej wikliny to strasznie mi się spodobała.
Poprosiłam Anię o kursik i powstała wg niego moja własna:)
Różyczki zrobione zostały przez moją mamę:)
W ostatnim czasie uplotłam także 2 nowe armatki
Mama z kolei poza różyczkami do muszelki zrobiła różyczki z liści 
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Dzięki wielkie! Bardzo ładna muszelka z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczna muszelka. roże twojej mamy takze.
    pozdrawiam i zapraszam co mnie
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie:) Gratuluję Tobie wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia, śliczności wyplotłaś a mamunia zrobiła piękny bukiet:))))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. również gratuluję wyróżnienia :) Świetne prace Twoje i Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)

Popularne posty z tego bloga

Długa przerwa od blogowania

Kran z euro i pierwsze candy:)

Decoupage i ślub