Świątecznie i nie tylko:)

Witajcie kochani po kolejnej długiej przerwie.
U nas powoli zaczyna się robić świątecznie, to i powstało tez kilka świątecznych prac:)
Jako pierwszą pokażę Wam bombkę, którą zrobiłam dla mojego mężczyzny, a prezentuje się ona tak:
 Wybaczcie mi jakość tego zdjęcia, ale nie potrafiłam zrobić zdjęcia kręcącej się i nie mogącej przestać bombki.
Drugą pracą jest choinka z piórek na zamówienie. Kolorystyka została wybrana przez zamawiającą. Efekt końcowy był zadowalający i najważniejsze, że się podobała:)
Kolejną pracą jest choinka z taśmy z cyrkoniami. Zarówno ta jak i poprzednia choinka zostały zrobione przez moją mamę.

Tym razem już nie świątecznie powstał również segregator na biurko jako prezent urodzinowy.


 To tyle na dziś. Dziękujemy, że pomimo naszego wycofania z życia blogowego nadal do nas zaglądacie.
 Pozdrawiamy Was gorąco.

Komentarze

  1. Przepiękne ozdoby, ale bardzo zainspirowała mnie choinka z taśmy z cyrkoniami, jest bardzo ładna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O witam ponownie na blogu , Fajnie że wróciłas. Prace świetna , ale dla mnie numer jeden to ta choinka z taśmy z cyrkoniami Jest przepiekna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, Wasze dzieła są super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)

Popularne posty z tego bloga

Długa przerwa od blogowania

Kran z euro i pierwsze candy:)

Decoupage i ślub