Wygrane candy i nowe robótki

Witajcie:)
Pewnie myślicie, że zapomniałam już o robótkowaniu, ale bardzo się mylicie. Mimo, że mało tu bywam cały czas coś nowego powstaje i dlatego dziś wpadłam tu, by pochwalić się Wam wygranym candy  u Pani Ani w Płonących Motylach oraz pokazać nowe robótki jakie wyszły z pod rąk mojej mamy i moich.
Aby nie przedłużać spójrzcie na zdjęcia:)
Powstały:
- armatki 


 -lampka nocna

 -stroik na święta z choinką
 - 4 stroiki na świąteczne stoły dla bliskich



- choinki z wstążek z cekinami
 - kartka na barbórkę
 - bombka 3d
 - bombka karczochowa
 A teraz zobaczcie co za śliczności wygrałam w candy u Pani Ani:)

Pozdrawiam Was gorąco:) Do usłyszenia niedługo.

Komentarze

  1. Jeszcze raz gratuluję wygranej w candy :*
    Ależ wysyp pięknych prac :*
    Armatki są przepiękne i jak równiutko wplecione :)
    A te stroiki cudne! Bombka 3d magiczna :* Baaaardzo mi się podoba :*
    Buziaki :******

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pracowita pszczółka z Ciebie, wszystko cudne
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, które cieszą oko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)

Popularne posty z tego bloga

Długa przerwa od blogowania

Decoupage i ślub

Kran z euro i pierwsze candy:)