Candy u Ewy:)

Witajcie:)
Właśnie wróciłam z poczty:) Paczka dla Piotrusia już poszła:)
Mam tylko nadzieję, że moje prace pomogą w zbieraniu pieniędzy na ten szczytny cel.
Powiem wam, że uwielbiam ten moment, gdy czuje, że moja praca może komuś pomóc. 
Zachęca mnie to i motywuje do dalszego tworzenia.
Przepraszam, że ostatnio was zaniedbuje i nie komentuje waszych pięknych prac.
 Ale chyba sami rozumiecie: uczelnia, praca, przygotowania do świąt:) oraz moje kochane rękodzieło:), a doba trwa niestety tylko 24 h więc o ciut za mało jak dla mnie:)
Ale dość już o mnie, bo napisałam tego posta w celu zachęcenia was do wzięcia udziału w Candy u Ewy.
Ewa tworzy piękne rzeczy:) Mnie zachwyciły kule z sizalu:)
Zapraszam was do odwiedzenia bloga Ewy. 
Ja już się zapisałam na candy, teraz Twoja kolej:)

 
Dziękuje wszystkim za bardzo miłe komentarze i za odwiedziny na moim blogu.
Witam wszystkich nowych obserwatorów:) Bardzo się cieszę, że ze mną jesteście:)
Pozdrawiam was bardzo gorąco. Do zobaczenia

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)

Popularne posty z tego bloga

Długa przerwa od blogowania

Kran z euro i pierwsze candy:)

Decoupage i ślub