Podaj dalej:)

Witam was bardzo gorąco, bo za oknem zimno:)
Niedawno wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej" organizowanej przez Dianę:)
I dziś, gdy za oknem tak szaro i buro listonosz przyniósł mi przesyłkę:)
Diano bardzo dziękuje za  prezencik, który sprawił mi bardzo dużą przyjemność :)
Super naprawdę bardzo mi się podoba :)
Nawiasem mówiąc kolorystyka odpowiednia do mojej kuchni :)
Zobaczcie co dostałam:)


I jak zwyczaj nakazuje ogłaszam zabawę:  
"Podaj dalej"

Dwie pierwsze osoby, które pod tym postem napiszą komentarz z chęcią 
wzięcia udziału w zabawie zostaną w ciągu dwóch miesięcy (lub mniej ;) ) 
obdarowane niespodzianką, którą zrobię specjalnie na tę okazję. 
Adresy proszę przesłać mailem. 
Po otrzymaniu przesyłki trzeba ogłosić tę zabawę u siebie na blogu.
Zapraszam do zabawy!!!
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Hi,hi ,hi chyba jestem pierwsza.No to zgłaszam się do tej zwariowanej zabawy-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A komplecik super i kolorek też.Mam nadzieję że pokarzesz jak się prezentuje w twojej kuchni.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)

Popularne posty z tego bloga

Długa przerwa od blogowania

Kran z euro i pierwsze candy:)

Decoupage i ślub