Wyróżnienie:)

Na wstępie witam was wszystkich bardzo serdecznie i chciałam wam podziękować za to, że jesteście tu ze mną i tak miło komentujecie wszystkie moje prace:)

Wczoraj spotkał mnie zaszczyt, ponieważ dostałam wyróżnienie od Weronkii84
Weronkaa84 bardzo Ci za nie dziękuje. 
 
To jest bardzo budujące wiedzieć, że komuś sprawia radość oglądnie moich prac:)
Zachęcam was do odwiedzenia bloga Weronkii, bo tworzy naprawdę śliczne prace:)

A teraz do rzeczy:)
Zasady wyróżnienia są następujące:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".
Pytania na które mam odpowiedzieć to:

  1. Ulubiony kolor Nie mam jednego ulubionego:)
  2. Ulubiony film "Dom nad jeziorem"
  3. Kiedy mam chwile tylko dla siebie... Poświęcam ją na stworzenie czegoś kreatywnego:)
  4. Ulubiona potrawa "Muszle z pieczarkami i kurczakiem"
  5. Jaki prezent sprawił Ci największą radość? Prezent dany od serca:)
  6. Marzy mi się....Wygrać w totka:)
  7. Mój znak zodiaku to Byk
  8. Ulubiona pora roku Zima, bo nastraja pozytywnie i świątecznie:)
  9. Jakie strony internetowe lubisz przeglądać? Interesujące
  10. Moje pasje(oprócz rękodzieła:) Słuchanie muzyki 
  11. Miejsce, do którego chcesz pojechać, np. na wakacje. RPA 
Ja nominuję:
  1. Joanna Tomczak
  2. Jotkka
  3. Isska 
  4. Decoupage
  5. Halinka
  6. Ewoz
  7. Małgorzata Zurczak
  8. IngaSz
  9. Gojka80
  10. Iza
  11. Diana
Moje pytania:)
  1.  Jaki owoc lubisz?
  2. Mój znak zodiaku to...
  3. Jaki jest Twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
  4. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
  5. Jaki jest Twój ulubiony film?
  6. Jaki kolor lubisz?
  7. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje?
  8. Czekolada, kawa czy herbata?
  9. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
  10.  Kogo lub co chciałabyś zabrać na bezludną wyspę?
  11. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?

Komentarze

  1. Dziękuję za wyróżnienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię Moniko nareszcie do ciebie trafiłam mój komp robi ostatnio co chce i nie mogłam trafić robisz superowe rzeczy trzymaj tak dalej i gratuluję wyróżnienia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no w końcu tu dotarłam :) w takim razie czemu mnie do Ciebie nie kieruje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i dziękuje za zostawiony po sobie ślad:)

Popularne posty z tego bloga

Długa przerwa od blogowania

Kran z euro i pierwsze candy:)

Decoupage i ślub